joi, 26 noiembrie 2009

Flowers

3 comentarii:

putin mov, ca sint o doamna spunea...

flori pe bat. imi place

Naevici Gorborescu spunea...

florile pe bat sunt foarte frumoase, dupa cum a si consemnat antescriitoarea mea. eu subscriu fara tocmeala. le admiram full screen pe fiecare parte (si ma bucuram de fiecare pixel pentru ca tin sa precizez ca am 22 de inci- aviz celor carora nu li s-au decolorat inca, de la atata spalat, tricourile cu 21 cm; chiar nu inteleg cum puteti urmari un film la 21! de-ar fi fost tzoli ca ai mei si tot...) si ca sa amplific undele artistice mov care imi invaluisera casa si sufletul (care de cele mai multe ori sunt unul si acelasi lucru, exceptie facand momentele in care pun stapanire pe sufletele altora pentru a ma sustrage mucegaiului din baie) am dat y a l p retromarsch la o caseta cu nelu dobrogeanu, pentru care eu am o slabiciune foarte tare. trucul asta il stiu inca de acum cateva sute de ani, din scoala, de la orele de religie si ocultism care totodata ma facusera sa fac pasul ala greoi - pe care si-l aminteste mai oricine cu nostalgie - de la Kaoma la Sepultura. dar asta este o alta poveste. lasandu-ma pe mainile mov ale undelor plastic-auditive am avut o revelatie sinestezica. puseul s-a produs la refren cand mi-am dat seama cine este de fapt Na****bod.

Pescarusu spunea...

vezi! mai trebuie sa reflectezi si inapoi, sa folosesti marsalieru'. te scapa de unele intrebari :)