miercuri, 4 noiembrie 2009

Farmville

10 comentarii:

Oana spunea...

ooo da... chilotii lu' mamaie.... foarte tare...

Pescarusu spunea...

aia sunt chilotii mei si ai prietenei mele Lari.
Domnul din imagine e sclav pa ferma mea.

Delia spunea...

sa inteleg ca ati facut curat in dulap si v-ati scos hainele de iarna???:) pt lari:), bravo fetito, sa iti tina cald la vintre:)

Dedi spunea...

..de mare exceptie poza!

tanga este viata mea spunea...

bine ca nu sint ai mei... da' o poza cu capul de monstru vedem si noi ? cenzurata, da

Pescarusu spunea...

Capul meu ? sau capetele lu' Lari ?

capul de somn spunea...

al meeeeu...

mihai spunea...

prea tare! ale cuie chilotarii frate? nu zice.

Anonim spunea...

Imi plac chilotii, vad ca ferma nu ai mai ingrijit-o pentru ca te-ai ocupat de spalat chilotei... . Sau erau Gift from a friend?

poqe spunea...

:))