miercuri, 22 iulie 2009

Primul sarut


Hi! ma saruta. Ba nu fraiere, tu o saruti, isi zise el. Tu esti masculul fericit. Doamne! cum am reusit sa am parte de o asemenea gagica!? Poate chiar sunt falos! oricum, daca mi-am sacrificat seara si nu m-am dus cu baietii la o bila, o sa incerc s-o chem acasa la mine. Dar daca se supara si nu ma mai place!? Hm, ce gust mentolat are. Pare curatica. Oare cati prieteni a mai avut pana acum? Si daca ma ia de prost ca-s pusti si nu-s destul de matur incat sa iau o hotarere chiar de la prima intalnire. Nu ma, nu! ma doare in cur de ce o sa zica tovarasii mei, mai bine o invit la un film maine.

Hmm, ce buze moi si carnoase are. Si e asa frumusel! N-am fost atenta cu ce e incaltat, dar deja ma pup cu el, e prea tarziu. Sunt curioasa, ce o sa zica parintii mei!? Abia astept sa-l prezint fetelor. Am sa fiu iarasi in centrul atentiei. Yupii! simt ca sunt in perioada mea zen, cand totul imi merge perfect. Sper ca parfumul meu preferat si bluzita mea cea noua, care-mi pune in evidenta ochii, i-au atras atentia! Ce frumos ar fi sa ne casatorim si sa facem o fetita. E asa dragut si mirosul asta de tutun al lui, ma innebuneste. Daca nu ma invita la el ...

5 comentarii:

TreiBadica spunea...

aoleu, nici nu-mi amintesc primul sarut cu o persoana de sex opus. sa tot fie vreo 25 de ani de atunci.

Pescarusu spunea...

de ala nici eu. era vorba de primul sarut cu o persoana de ce sex vrei tu, dar noua.

sultana spunea...

insa eu imi amintesc, eram destul de mare, spre deosebire de voi :) alea de la gradinita nu cred ca se pun. dragut text, in orice caz. mi-a placut aia cu pantofii, m-as recunoaste la o adica in astfel de remarci haha...
@insuratul: te-ai gindit ca (teoretic) experienta primului sarut s-a inchis pe vecie ?
eu da, dar nu prea-mi pasa :)

Pescarusu spunea...

@sultana:) stiam eu ca este un detaliu nescris, caruaia ii dati importanta, si cred ca mai sunt o gramada

Rodica spunea...

ea fericita,dezarmata in bratele lui...el,hmmm,se gandeste cum sa ajunga mai repede(treaba lui unde!):daca ea deschide ochii brusc si-i vede privirea,el da de bubluc si adio film,poate doar acasa(un pic!)...