vineri, 3 iulie 2009

"Fara replica"

Chiar daca nu faceam rost de bilet la un pret modic in ultimul moment, tot saream gardul si ajungeam pe dedesubt, deghizat cu favoriti pe un Harley, la Moby. O editie reusita intr-o singura ora; pot sa zic ca a fost si am fost la B'estfest2009. Facand abstractie de sonorizarea proasta si de fanii "oarece entuziasmati", m-am bucurat de cateva piese vechi de la Motorhead precum "Ace of Spades" sau "Another perfect day". Misterul a fost elucidat de Moby care ne-a incantat cu piese ca : "Pale Horses", "Extreme Ways", "It's Raining Again", "In My Heart", "We are all made of stars", "Natural blues", Bodyrock", "Why does my heart feels so bad" sau "Lift Me Up". Cu toate ca a fost doar o ora de prestatie, timpul s-a dilatat si am profitat de fiecare nota muzicala in parte. Astept si un turneu de promovare al noului album.

3 comentarii:

sultana spunea...

moby merita sa sari gardul. merita sa lasi si copilul sa stea cu altcineva in orele alea. poate data viitoare, la concert. imi plac f mult si animatiile, desi sint triste. ca si la radiohead, un concept unitar.

Anonim spunea...

De parca m-am nascut maine cu trairea de ieri in speranta de azi. SI rezultatul e tot laba.

Pescarusu spunea...

A cantat 2 piese triste noi si au patinat perfect fara sa ma coboare din starea in care eram.
@anonim: am visat ca la bulgari carasul se vinde mai scump decat stiuca.