duminică, 14 februarie 2010

Sarbatoare Mare

4 comentarii:

sultana spunea...

si mai spui ca nu esti misogin :)) haha, prea tare. sa te vad cu ce mesaj vii de dragobete

Rodica spunea...

Nici nu vreau sa ma gandesc la reciproca!

Pescarusu spunea...

de dragobete o sa beau un şpriţ...

Urinel Scatologu spunea...

unde ai făcut poza asta? nu pare să fie la tine la bloc! este aproape la fel de bună ca toate celelalte, cu o singură precizare: manipularea în PShop nu era necesară de data asta! uite-- a dat peste cap jetul cel mai din dreapta care dă peste fata din stânga! pe de altă parte însă, încâlceală mare de la perspectivele laterale şi dorsale conotă - metaforic fireşte - cât de complexe pot fi relaţiile între ceea ce noi ne încăpăţânam să distingem ca masculin si feminin. eu citesc podul de peste gard ca pe un curcubeu înflorat. gardul, în ipostaza sa de lucru necurat şi instrument al segregării, cere cumva receptorului să se pişe măcar metonimic pe el. pe gard, ai intuit bine.
eu de dragobete după ce voi fi ameţit bine de la hora babei Dochia - în plan propriu desigur - o să-mi aduc aminte că sărbătoarea asta ce mă reprezintă pe deplin - la figurat si la propriu negreşit - a fost ţinută în secret până la avântul lui Valentin. apoi o să mă simt manipulat ca fotografia asta si o să mă dau în legea lui Cupidon a.k.a. Eros Amorzzotti şi o să condamn toată omenirea la dragoste în fiecare zi. pe nesupuşi ne vom pişa din mai multe perspective. să fie am spus!