joi, 24 septembrie 2009

3

Asa cum zice si Sultana aici, ma bucur si eu de venirea toamnei, de racoarea diminetii, de ceata lasata deasupra apei, de stiuca ce incepe sa sara odata cu legumele si fructele in borcanele de muraturi si ma duc cu gandul la bunica printre mirosul de vreascuri arse din gradina si ma apuc sa-ntind o foaie peste alta strecurand putin dovleac ras, putina scortisoara si miez de nuca si alerg spre teascul plin de must...gata! m-am impiedicat, am uitat : cand se numara bobocii ?


4 comentarii:

delia spunea...

lasa prostiile si nostalgiile si vezi ca ai o leapsa. la treaba cu pescarusul!

Sabina Ulubeanu spunea...

frumos bostanu:)

vezi ca am pus la mine pe blog doua linkuri spre fotografii ce au facut parte expozitii ale cursantilor de anul trecut si anul asta.
Cred ca e cea mai buna pledoarie in favoarea unui curs (in cazul in care chiar vrei sa te apuci de asa ceva si nu stii ce sa alegi)

sultana spunea...

cita poezie dom'le, la fotopoetica cu tine! :) insa dovleacul e din ceara, nu ?

Anonim spunea...

I liked up to you'll [url=http://www.frlongchamp-pascher.eu]longchamp pliage[/url] receive performed right here. The cartoon is tasteful, your authored subject matter stylish. sac longchamp pas cher pliage [url=http://www.frlongchamp-pascher.eu]sac longchamp pliage pas cher[/url] , nonetheless, you command get bought an impatience over that you wish be handing over the following. in poor health without a doubt come more before again since exactly the similar just about very regularly inside of case you protect this increase.