duminică, 2 august 2009

Vexxatu Vexx @ Green Hours, August 1st







8 comentarii:

sultana spunea...

mai exista vexatu vexx ? il ascultam pe vremuri, cind eram mai aproape de miscarea hop de la noi, daca e acelasi personaj

Pescarusu spunea...

Exista, e acelasi Vexx cu "Soldatul din cap", dar putin mai "departe" de "Gara de Nord", la o chitara distanta.

Felipov spunea...

vexxu rules.

sultana spunea...

aha, deci gara de nord nu mai e ultima frontiera. chitara ma bagase putin in ceata :)

sultana spunea...

totusi mai am niste casete audio din vremea aia, dar nu mai ascult underground hip hop de la noi de cind am facut un accident de masina destul de grav in timp ce-i ascultam pe getodacii si methadon 3000 :)) partea buna e ca nimeni nu a ajuns la spital

Pescarusu spunea...

pune urechea si mai asculta niste hip-hop romanesc din "umbra", accidentul e o intamplare hazlie acu!

luminita maro spunea...

am mers la patiserie. A AA AA

am vazut o vigonie care cumpara bascute si fugarea broscute, A AAA

piu, piu cu chitara, moare gilmour
piu, piu, merg la piata si ma omor

mie mi-a placut, era frumos si educativ.

tunelul maro spunea...

maimutabou sta pe un ou maro
bou-wow! s-a schimbat locatia ca sa aculte formatia
a baut si bere si s-a bucurat de ele - rimele - moralele chiar si cu chitarele.
bou-wow! mai rul' un joint ca sa te aclam.