marți, 2 iunie 2009

Doamnele gateau mai des ?!?



5 comentarii:

sultana spunea...

mai des decit... ?!:)) nice pics. in general, in vremea aia, doamnele se ocupau numai de rinduielile casei, de cresterea si educatia copiilor si bunastarea sotului. azi trebuie sa muncim cot la cot cu sotu' sa aducem bani in casa, la fel sau mai multi. in afara de asta mai trebuie sa faci si cele enumerate mai sus. libertatea femeii pe naiba!

Pescarusu spunea...

Bunastarea semenului trebuie sa fie satisfacatoare in raport cu ceea ce va vreti a fi.Oricum femela se vrea peste tot; in curand masculii trbuie doar sa stea.

racula spunea...

misto. de unde ai fotografiile astea? in poza 2 e tot p-ta cosbuc?

sultana spunea...

bai nu. eu nu ma vreau peste tot. eu as vrea sa stau sa fac ce-mi place, sa incerc retete, sa tai cirpe, sa ma joc cu poze si culori, sa citesc, sa plantez, sa ascult muzica, sa decorez pereti, sa tai filme, sa ma implic doar in proiectele care imi aduc ceva nou, sint enorm de multe lucruri pe care le-as tot face si as sari mereu de la unul la altul, daca m-as plictisi vreodata, in loc sa trebuiasca sa merg sa cistig bani.

Pescarusu spunea...

@rakula: le-am primit pe e-mail de la o colega draguta. Nu cred ca poza 2 e la Cosbuc pentru ca vad o biserica si prin zona nu e asa ceva. Raposatu' a daramat multe biserici pe vremea lui dar in zona G.Cosbuc sunt numai cladiri vechi si putine terenuri virane.Poate sa fie.

@bp: pestele intotdeauna trage mai tare pe malul celalalt. Si eu vreau sa fac multe lucruri fara bani.